Clarisonic MIA – Is it worth the $$$ ?

Na uren lang twijfelen, heb ik de grote stap gezet.. Na dagen lang reviews lezen op blogs en filmpjes kijken op YouTube, heb ik mijzelf een extra stukje luxe gegund (alsof ik dat niet vaak genoeg doe.. lol)

Clarisonicc

De Clarisonic MIA is mine!!! De luxe gezichtsborstel, van de makers van de Sonicare tandenborstel, belooft veel goeds te doen voor je huid. Maar maakt hij zijn beloftes ook waar? Er is maar één manier om daar als nuchtere Hollandse achter te komen: Testen! Toen ik voor het eerst iets las over dit product, ter waarde van $149, was ik erg skeptisch.. Maar na zoveel ‘raves’ door Amerikaanse mede-beauty addicts, heb ik toch maar toegegeven aan de hype.

Wat de Clarisonic Mia belooft:
Say ‘hello’ to Clarisonic Mia! Mia is the new, go-anywhere Sonic Skin Cleansing System in a great compact size. The one-button, one-speed Mia fits your active lifestyle for beautiful, glowing skin wherever life’s adventures take you.

Clarisonic is the sonic technology proven to gently yet effectively loosen dirt and oil to clear your pores. The Clarisonic Cleansing System uses a patented sonic frequency of more than 300 movements per second to clean, soften and smooth your skin. In just 60 seconds a day, the Clarisonic micro-massage action cleans more than twice as effectively as manual cleansing. Benefits beyond just clean skin: Clarisonic improves the appearance of skin tone and reduces the appearance of pore size

Clarisonic Sonic Cleansing Benefits
Removes 6x more makeup than manual cleansing
– Leaves skin feeling and looking smoother
– Cleanses so well that products absorb better
– Gentle enough for twice daily use
– Helps reduce oily areas, dry skin patches and blemishes
– Helps reduce the appearance of visible pores
– Reduces the appearance of fine lines and wrinkles

All the great benefits of the Clarisonic Classic in a new, smaller size. The perfect compact cleansing system for use at home or on the go!
Tekst & image van http://www.clarisonic.com

Het is de bedoeling dat je de borstel twee keer per dag gebruikt om je gezicht te reinigen. Hiervoor gebruik je een schuimende cleanser en ga je met roterende bewegingen over je gezicht. Je hoeft dus geen bijbehorende cleanser aan te schaffen, want je kunt het met elk product gebruiken!

Ik heb de (witte) borstel gekocht op eBay, voor €107,- inclusief verzending en een extra brush head. Binnen 4 dagen was ‘ie in huis vanuit de USA! Super service dus. Het enige probleem is dat er een Amerikaanse plug zit aan de oplader, waardoor ik een converter moest kopen (US to EU). Deze kostte mij maar €0,34 incl. verzending (vraag me niet hoe ze het maken voor die prijs!), maar deze is helaas nog onderweg.. Nog even afwachten dus.. En dan kunnen jullie een volledige review verwachten!

Voor nu kan ik jullie alvast verklappen dat de borstel heerlijk aanvoelt op je gezicht (ik heb hem al twee avondjes kunnen testen) en dat ik direct verschil zag in mijn huidreliëf! Dat belooft wat dus, stay tuned!!!

Your beauty addict,
Natasja

14 thoughts on “Clarisonic MIA – Is it worth the $$$ ?

  1. Oehw ben ook zo benieuwd!!

    Zit ook al heel lang te twijfelen of ik dit product wel of niet moet kopen!!

    Hou je ons op de hoogte??

    xx Marieke

Tell me what you think!

