FOTD – Aqua Playin’

Hi ladies,
Gisterenavond ben ik weer uitgeweest, dus dat betekent dat ik een nieuw lookje heb gemaakt! Dit keer wilde ik mijn nieuwe Aquavert e/s uitproberen en waaauwww wat een gave kleur! I’m happy 😀

Ook is mijn huid ontzettend beter geworden, de textuur is ook een stuk fijner. De foundation zorgt er natuurlijk ook voor dat ‘t er allemaal wat beter uitziet 😛

Enne, wat is mijn haar gegroeid hè?!

FACE:
Covergirl Aqua Smooth Makeup “Ivory”
MAC Pressed Blotpowder “Medium”
Lancôme Effacernes Concealer “01 Beige Pastel”
MUFE Full Cover Concealer Cream “02”
Ben Nye Powder Blush “Contour #1”
MAC MB “Dainty”
MAC MSF “Glissade”

EYES:
HEMA e/s base
NYX Jumbo Eyeshadow Pencil “Milk”
MAC e/s “Aquavert”
MAC e/s “Shimmermoss”
MAC e/s “Femme-Noir”
MAC e/s Phloof!”
MAC f/l “Blacktrack”
NYX Candy Glitter Eyeliner “Jade”
HEMA Eyebrowpencil “11”
Max Factor 2000 Calories mascara “Rich Black”

LIPS:
MAC Studio Finish Concealer “NC15″
MAC l/s”Marquise ‘D”
Sephora l/g “14”

FOTO’S:



Thanks for watching lovelies!  😳

Your beauty addict,
Natasja

14 thoughts on “FOTD – Aqua Playin’

  1. Wauw wat gaaf! Je ogen knallen! Super mooie kleuren heb je gebruikt. De lichte e/s onder je oog maakt het erg stralend. Je huid ziet er inderdaad fantastisch uit! En de combinatie van kleuren op je lippen vind ik ook erg mooi!

Tell me what you think!

