Filmpje – Clarisonic: Mijn eerste indruk

Jaaa, mijn eerste filmpje op YouTube! Ik vond het super spannend, zoals jullie misschien wel kunnen merken tijdens het filmpje. Ik heb bij mijzelf al wat verbeterpunten ontdekt, maar ach.. Het is nog maar mijn eerste filmpje, dus ik zal mijzelf proberen te verbeteren 😉 Laten jullie mij weten wat jullie er van vinden?

Sorry, ik heb het filmpje verwijderd.

Your beauty addict,
Natasja

Disclaimer:
1) Did you get products in this video for free by a company, or did you buy it yourself?
I bought it myself!
2) Are you getting paid or compensated by a company for this video?
No, they have put my review on their Twitter, just because they thought it was helpful. I didn’t get any money from it.
3) Are you affiliated with the company?
No.
4) Is this your honest opinion or a paid review?
My honest opinion.

10 thoughts on “Filmpje – Clarisonic: Mijn eerste indruk

  1. Super duidelijk filmpje! Je praat lekker duidelijk, het licht is prima zo. Je zou niet zeggen dat het ‘s avonds is opgenomen.
    Het klinkt echt als een aanrader. Het lijkt me heerlijk.

  2. Heel erg leuk om te zien, ik vind het erg duidelijk en ik vind je stem ook erg fijn! Haha als dit al zenuwachtig is dan moet je mijn filmpje al helemaal niet kijken, die is echt verschrikkelijk. Bij jou lijkt het niet alsof dit je 1e filmpje is :-), erg leuk ben benieuwd naar je volgende filmpjes. En ik zou ook graag in het engels willen praten, maar mij lukt het dan ook niet om uit mijn woorden te komen :-p

  3. Oh echt een heel leuk filmpje!!
    Je doet het super goed Natas! Geen tips!
    Ohja eentje: zet je tv even uit de vorige keer. Dat flikkerende licht op de achtergrond leidt een beetje af.

    Maar JIJ deed het super goed!!
    Ik kijk uit naar je volgende filmpje!
    Een tutorial misschien??? 😀

    • Thanks voor de tip over de TV, het viel mij ook al op toen ik het filmpje terugkeek.. In het nieuwe filmpje staat ‘ie uit hoor 😀

      Tutorial komt eraan, maar weet nog niet precies wanneer!

  4. Leuk filmpjes Natas ! Erg goed gedaan voor de 1e keer, en net zoals Mandy zegt, de tv mag de volgende keer wel uit 😉
    Wordt nu zelf heel nieuwsgierig naar de Clarisonic !
    Ik zou de volgende keer ook wel graag een tutorial willen zien 🙂

    • Dankjewel! 😀 Ja hij is inderdaad erg prijzig, maar tot nu toe issie zijn geld zeker waard. En het is een investering, want je doet er (hopelijk) jaren mee 🙂 et zoals makeup brushes!

Tell me what you think!

