Filmpje – How To: Een Gedeelte Van Je Haar Rood Verven

Bij deze mijn tweede YouTube filmpje. Voor mijn gevoel ging het dit keer al een stuk beter! Ik heb het dege keer overdag opgenomen en ook heb ik de tv uitgelaten 😉 Ook heb ik wat instellingen veranderd, zodat het filmpje in HD kwaliteit gepubliceerd is. De kwaliteit is dus een stuk beter nu!

Dit keer gaat het filmpje over mijn haar. Ik heb mijn haar zojuist geverfd en veel mensen vroegen om een how to, dus bij deze! Wil je weten hoe ik mijn haar verf en hoe jij het zelf ook thuis kunt doen, zonder te hoge kapperskosten? Ga dan zeker kijken! Als je nog vragen hebt, stel ze dan alsjeblieft! Ik help jullie graag 🙂

Ik heb ook even wat foto’s gemaakt, zodat jullie de kleur goed kunnen zien!

FILMPJE:
Sorry, ik heb dit filmpje verwijderd.

FOTO’S:

Tell me what you think!

Your beauty addict,
Natasja

DISCLAIMER:
1) Did you get products in this video for free by a company, or did you buy it yourself?
I bought it myself!
2) Are you getting paid or compensated by a company for this video?
No.
3) Are you affiliated with the company?
No.
4) Is this your honest opinion or a paid review?
My honest opinion.

13 thoughts on “Filmpje – How To: Een Gedeelte Van Je Haar Rood Verven

  1. Echt onwijs dapper dat je dat allemaal zelf hebt durven doen! Heel erg mooi!

    Ik ben meteen gaan kijken wat voor kleuren ze allemaal hebben. Daar zitten wel heel heftige kleuren bij haha. Deep Purple lijkt me ook mooi.

    Ik vind het erg leuk dat je voor ook zware plukken hebt. Dat geeft een veel mooier effect dan alleen rood, vind ik 😉

    • Dankjewel meid, ik vond het echt dooooodeng hihi! Jah er zitten hele heftige kleuren bij, sommige paarse kleuren vind ik ook gaaf! En de donkerblauwe, roze en witte kleuren ook! Leuk, afwisseling!

  2. Vind je haar echt super mooi!

    ik wil even afwachten van jou hoe snel je haar vervaagt en anders ga k denk daar ook zulk spul kopen makkelijk om dan tussen het echte verven door te doen.

    Geloof mij maar nu vind je het echt maar op den duur wen je eraan en verander je veel sneller en vaker haha, dat is voordeel dat het niet schadelijk is voor je haar!

    Ben benieuwd naar je look wat je daarop de foto’s hebt.

    • Dankjewel!

      Ja het is ook zeker handig als kleuropfrisser, dat spul van Special Effects!

      Jah ik wil zeker nog een keer roze, paars en misschien donkerblauw 😀 Wit is ook gaaf!

      De look post ik morgen 🙂

      • Dat zijn indd mooie kleuren.

        Btw als je die kleuren wil k heb die hier thuis liggen roze/paarsachtig en paars en donker blauw dus je weet me te vinden 😉

        Oke dan kom ik morgen zeker weer even weer langs 🙂

  3. Dit staat je echt zo gaaf 🙂
    vind de kleur zelf trouwens ook heel erg mooí.

    En je filmpje is ook geweldig,
    Je hebt alles goed en duidelijk uitgelegd 🙂

    oh en moet van Andy nog even zeggen dat hij het ook heel erg mooi vind 😀

Tell me what you think!

