FOTD – Brown Lips

So, this time I was going to have a couple of drinks (non-alcohol people, non alcohol 😉 ), with a friend of mine. I tried something new with my make-up.. Brownish lips and brown eyeliner. Not ugly, but not the best look I’ve made (if I say so myself). I love the e/s colors though!

PRODUCTS USED:
FACE:
Everyday Minerals Concealer “Mint” (all over)
Covergirl Aqua Smooth Makeup “Ivory”
MAC Pressed Blotpowder “Medium”
Lancôme Effacernes Concealer “01 Beige Pastel”
MUFE Full Cover Concealer Cream “02″
Estee Lauder Bronze Goddess Bronzer “Matte”
MAC MB “Superdupernatural”
MAC MSF “Soft & Gentle”

EYES:
HEMA e/s base
MAC e/s “Honey Lust”
28 Neutral Palette “purple-y brown color”
28 Neutral Palette “red brown color” (liner)
MAC e/s Phloof!”
HEMA Eyebrow Pencil “11″
Max Factor 2000 Calories mascara “Rich Black”

LIPS:
NYX Round Lipstick “B52”
Essence Lipgloss LE Summer Of Love “01 Always Hippie”

PHOTO’S:





Thanks for watching lovelies 😳

Your beauty addict,
Natasja

10 thoughts on “FOTD – Brown Lips

  1. Nou jaaaa zeg! Ik had niet verwacht dat bruinige lipstick jou zou staan! Ik vind het mooi 🙂 Lekker subtiel, maar toch net even wat meer kleur dan no makeup whatsoever 🙂

  2. Ik de kleur bruin als lijner niet mooi misschien had het een iets donkere tint moeten zijn.
    Maar voor de rest vind ik het samen mooi.
    Rustig voor jou doen maar staat je prachtig!

    • Ja dat vind ik zelf ook. In het echt leek het lijntje wel iets donkerder, maar de flits ‘washed’ alles een beetje uit. Ik wil graag een bruine gelliner van MAC, maar nog even sparen. Ik wil zoveel 😛

  3. Ik vind de bruine lipkleur je prachtig staan!

    De neutrale look is mooi, maar ik vind een knallende oogmake-up bij jou nu eenmaal super haha. Misschien zijn de bruine lippen nog mooier bij een donkere e/s?

    Ik wil toch nog even kwijt dat je er fantastisch uit ziet Natas! Je kapsel, je huid, je looks, je uitstraling.. super! 😉

Tell me what you think!

