Giveaway: win a MAC Cosmetics ‘Drive Me Wild’ lipstick!

To celebrate me starting blogging again (lol, talking about good reasons for a giveaway :-P), I organized this giveaway for you! I want to share my happiness that I found in blogging with all of you!

The prize will be:
A super duper pretty, HTF LE MAC Cosmetics lipstick in the color ‘Drive Me Wild’. This pretty coral cremesheen finish lipstick is from MAC’s LE Fabulous Felines and is very hard to find nowadays. This lipstick is (ofcourse) brand new and is waiting to be worn by you!

The rules:
– This giveaway is open for Dutch people only (sorry, international giveaway is coming up!).
– Everyone can enter, ask your parents for permission if you’re underaged though.
– This giveaway is open until monday, October 10, 2011. I will announce the winner on 19.00 at tuesday, October 11, 2011.
– I will chose a winner in the comments, completely at random!
– Leave a comment down below and tell me the most fun, inspiring and original topic I should start on my blog. Don’t forget to mention your Twitter account.

Extra chances:
– Follow me on Twitter, Facebook and Bloglovin’ (links can be found on the right)
– RT this message at Twitter: “I’m participating in the giveaway to win a MAC lipstick ‘Drive Me Wild’ at Vanillaa. Follow @xnatasjaa and RT http://bit.ly/p8TzDv”
– Like ❤ this post at Bloglovin’

Have fun. Good luck everyone!

Your beauty addict,
Natasja

7 thoughts on “Giveaway: win a MAC Cosmetics ‘Drive Me Wild’ lipstick!

  1. Ik doe mee! Ik heb alles gedaan. Topic wat je zou kunnen doen, wat origineel is: make-up voor mannen. En dan bedoel ik niet over the top drag queen maar subtiel voor problemen in hun gezicht. Hoe kun je dat wegwerken zonder dat het obvious is dat ze make-up dragen?

  2. Gorgeous lipstick, OMG!

    Ooooh Natas it’s so nice to see your blog again!! 🙂
    Love it!

    Ehmmmm….. well it may not be original, but how about eye looks with colors that are requested by your readers? That way you can interact with your readers (and they with you) and you’ll get to try combinations of colors you may have never thought of!

    Or themed looks! That would be great too!

    Liked your post, follow you on BL, Facebook, have Twitter (Menie8) and I am going to retweet the
    message right NOW! 😀

  3. MAC is mijn all time favorite lipstick merk. Mijn MAC Red is bijna op dus deze zal hem goed vervangen. Vooral voor deze fall.

    Ik ben zelf helemaal niet into de make-up. Ik gebruik zelf alleen mascara en eyeliner. Dus meer tips over een leuk kleurtje blush etc zou leuk zijn. Voor de rest heb ik al erg veel aan je tips dus je hebt helemaal geen nieuwe topic nodig. 😉

    xo Kiki
    kikinadieh.blogspot.com

  4. Ik wil hem graag winnen omdat mijn koraalkleurige lipstick van Catrice bijna op is 😉
    Graag een leuke topic over make up en de wat rijpere huid.(44jaar)

  5. Leuk ik doe graag mee! En maak een topic over hoe je een make up look kan maken met etenswaren, rode bietensap als lippenstift enzo voor 🙂 Oojk heb ik even geliked ❤

  6. Ik denk dat t heel moeilijk is om met iets origineels te komen, omdat er zo ontzettend veel beautyblogs zijn. (En je hoeft t wiel ook niet twee keer uit te vinden, toch? 🙂 )Maar als je ergens je eigen twist aan geeft is het al gauw iets van jezelf. Ik vind vooral extreme looks erg leuk, of looks die geinspireerd zijn op fotos, kleuren, boeken, personages, etc. Maar ook huis tuin en keuken producten die als beautyproducten bruikbaar zijn.

    Ik volg je op bloglovin en twitter en heb hem getweet: http://twitter.com/#!/jasmine_nl/status/122270484669792257

  7. Ik kende je site nog niet, maar het volgen van je blog is een goede manier voor me om mijn engels weer wat op te krikken, en wel op een leuke manier. Denk dat ik maar moet blijven plakken. Uiteraard kan ik deze winactie niet zomaar aan me voor bij laten gaan, ik vind de kleur van de lipstick erg mooi en heb nog geen ervaring met mac producten.. Wil bij deze dus een poginkje wagen. Wat ik een leuk onderdeel op je blog zou vinden, lastig, beetje copycatten misschien, op een aardige manier dan he, overal je eigen draai aan geven. Thema looks zijn leuk, sprookjes, fantasie of gewoon looks voor overdag. Heb aan de foto´s die ik hier ben tegengekomen tot nu toe al gezien dat je daar erg handig mee bent. Leuk dat ik hier beland ben 🙂

Comments are closed.